Ramai wanita yang tersilap memilih pasangan dan akhirnya perhubungan mereka di akhiri dengan perpisahan dan mencari teman lelaki untuk dijadikan suami merupakan satu pengembaraan yang sangat mencabar. Ia bukanlah boleh dilakukan dengan sambil lewa tetapi perlu dilakukan dengan serius.

Cinta Bagi Seorang Lelaki

Jika anda berusaha sebaik mungkin, pastinya jodoh tidak akan ke mana. Kenali cara berfikir seorang lelaki seperti dibawah ini dan bersabarlah.

KETAHUI APA YANG DALAM FIKIRAN SEORANG LELAKI?

Jika kamu melayaninya dengan baik, dia fikir kamu jatuh cinta padanya. Jika tidak, kamu akan dikatakannya sombong.

Jika kamu berpakaian cantik, dia fikir kamu sedang cuba untuk menggodanya. Jika tidak, dia akan mengatakan kamu out-of-date!

Jika kamu berdebat dengannya, dia kata kamu keras kepala. Jika kamu berdiam diri, dia akan mengatakan kamu tiada otak!

Jika kamu lebih bijak daripadanya, dia akan kehilangan muka. Jika dia lebih bijak, dia akan berbangga dan merasakan dirinya yang paling hebat.

Jika kamu tidak cinta kepadanya, dia akan berusaha mendapatkan kamu. Jika kamu mencintainya, dia akan cuba untuk meninggalkan kamu.

Jika kamu mengadu masalah kepadanya, dia akan mengatakan kamu menyusahkan. Jika tidak, dia akan mengatakan kamu tidak mempercayai mereka.

Jika kamu cerewet padanya, dia akan menuduh kamu berlagak seperti seorang pengasuh. Tapi jika dia yang cerewet pada kamu, katanya itu kerana dia prihatin.

Jika kamu melanggar janji, katanya kamu tidak boleh dipercayai. Jika dia yang mungkir, dia melakukannya kerana terpaksa.

Jika kamu merokok, kamu adalah gadis liar! Tapi kalau dia yang merokok, dia seorang yang gentleman.

Jika kamu menyakitinya, kamu perempuan kejam. Tapi jika dia yang menyakiti kamu, katanya kamu terlalu sensitif dan terlalu sulit untuk dibahagiakan.

Jika kamu mengirimkan ini kepada lelaki, mereka akan bersumpah bahawa semua kenyataan ini tidak benar. Tapi jika kamu tidak mengirimkan pernyataan ini kepada mereka, kamu akan dituduh egois.

Jadi, kirimkan pernyataan ini kepada semua rakan lelaki kamu, yang special mahupun yang biasa-biasa di luar sana dan juga kepada semua teman untuk berkongsi tawa bersama.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

-Sentiasapanas.com

All copyrights for this article are reserved to SirapLimau