Selalunya kita sering mendengar pepatah mengatakan bahawa syurga itu dibawah telapak kaki seorang ibu. Jadi, betapa besarnya darjat seorang ibu apabila harus ditaati dan dihargai oleh setiap anak.

Rasanya tidak salah jika kita memberikan kegembiraan kepada insan yang telah bersusah payah menjaga dan berkorban untuk membesarkan kita. Sudah tentu setiap momen itu menjadi sesuatu yang sangat bernilai untuk dirinya dan juga kita sendiri sendiri.

Bawa mak pergi makan makan

Dilihat menerusi satu perkongsian yang muat naik di media sosial Twitter,  seorang pengguna laman sosial tersebut telah membawa ibu tersayangnya pergi ke sebuah restoran makanan segera yang tidak pernah sekali dijejaki oleh wanita itu.

Dengan Inisiatif pengguna Twitter itu yang dikenali sebagai Luqman Haqim untuk menggembirakan permaisuri hatinya benar-benar berjaya menarik perhatian semua warganet.

Dengan status muat naik tersebut ianya telah berjaya dikongsi semula sehingga ribuan RT yang kebanyakkannya berasa terharu dengan melihat foto foto yang telah di muat naik itu.

” Semoga sentiasa dimurahkan rezeki bro”

Rata-rata pengguna Twitter telah meninggalkan komen diruangan tersebut dengan memuji tindakan sweet dari Luqman dan ianya telah membuatkan ramai warganet berasa rindu akan ibu mereka sendiri.

” Suka tengok anak yang tak malu keluar dengan mak”

” Rindulah dekat mak”

Min ucapkan, semoga bro Luqman Haqim dimurahkan rezeki dan terus maju dengan apa jua bidang diceburi..terima kasih atas perkongsian anda itu yang telah mengusik jiwa pada sesiapa sahaja yang membaca nya..

Bila Sudah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Sekali Lagi Jangan Lupa Sharekan Yerr. Sekian Terima Kasih!!

Sumber:sinarviral.kini

PERHATIAN: Pihak admin lubokviral tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang telah ditinggalkan oleh pembaca kami. Pastikan anda berfikir panjang dan waras terlebih dahulu sebelum menulis/ meninggalkan komen komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk pantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

<br>All copyrights for this article are reserved to <a href="http://lubokviral.com/anakk-gembirakan-emak-dengan-membawa-emak-pergi-makan-makan-sampai-emak-tertidur-sebab-kekenyangan/" target="_blank" rel="noopener noreferrer">Cukai Digital</a>